Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Inför Jättarnas Kamp!

Av Von Johansson - 19 februari 2013 13:33

Har haft dålig koll på hockeyn nu ett par dagar, har varit så jävla trött så har inte haft någon ork. Har bara orkat kolla twitter för att se om något roligt skrivits men icke!

I morgon då drar vi igång igen. Äntligen! Blir ju desperat av att inte få se någon hockey. Örebro står på schemat och ska jag vara ärlig så har jag skit kass koll på Örebro. Vet bara att den där Strömberg lirar där och att kanadensaren Jared Aulin lirar där men annars så har jag kass koll på dom.

Kollar runt lite på nätet och vad andra skriver och jag sammanfattar det som att det ska bli "Jättarnas Kamp" då alla hoppas på att få se Evan och Jared slåss om den eftertraktade 1:A platsen i poängligarn. Tyvärr så tror jag inte att Evan klarar det då han har varit rätt lam dom övriga matcher.

Hoppas att IKO vinner men jag tror att det blir tufft.

Ses i Arenan! Forza Iko så går vi till PO!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Von Johansson - 18 augusti 2013 17:12

Yes då var sista matchen klar, IKO mötte KRIF i platsen om en "3:e plats" om vi ska kalla den det i Roneby Cup som är en Träningscup för er som inte har förståt det. Matchen slutade 2-3 till IKO:s favör och detta var väntat då IKO är det bättre lag...

Av Von Johansson - 18 augusti 2013 11:25

Jaha då drog Ronneby Cup igång igår. IK Oskarshamn öppnade upp med en förlust mot självaste Karlskrona HK. 5-2 blev slutresultatet och då jag läst om matchen på Twitter så gör jag en sammanställning av det jag läst. KHK vann matchen rättvist, men den...

Av Von Johansson - 14 augusti 2013 16:38

Då var det dax igen, GAMEDAY!! HELL YA! Och kvällens motståndare är självaste jojjo laget Rögle som lirar ibland i SHL men som ibland får för sig att lira i den bättre ligan HA ;). Nä ska inte underskatta dessa då dom är ett bra lag, dom har ju lit...

Av Von Johansson - 12 augusti 2013 13:28

Ja precis! Hur fan kan du stå i klacken på matcherna? Den frågan har jag fått ett par gånger samt jag brukar ställa frågan tvärtom. Varför står inte du i klacken?Många i den här kära staden som kallas Oskarshamn brinner verkligen för hockeyn och våra...

Av Von Johansson - 9 augusti 2013 22:23

Jaha då var vi på väg hem efter ett snabbt stopp på MAX i Ljungby. Ett MAX som hade fler flugor än va självaste ko hagen har här i Ljungby. Själva matchen slutade inte till vår favör men heller inte orättvist. Troja sköt hela 44 skott! Så "Helan" ...

Ovido - Quiz & Flashcards