Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Is premiären!

Av Von Johansson - 5 augusti 2013 12:59

Härligt att se IKO på is igen! Vilken fart, vilken teknik! Och första hemma matchen är mot HV71.

Ja så såg det ut för min del när jag var på IKO:s is premiär, det blev ingen för mig iår då jag bara skulle vila efter nattskiftet för att orka köra bil till Arena Oskarshamn. Vaknade först runt 12:30 och fick fundera lite om jag drömde eller om jag var i Arenan, men mycket riktigt. Nu när jag har vaknat så inser jag att jag drömde rätt friskt.

Men man har hunnit med både Facebook och Twitter för att s Anna av lite om vad folk tyckte om första passet.
@snackarhockey nämner både fart och teknik i sitt uttalande samt lägger ut en Västeråsare "vi vinner serien i år" och det vet vi ju alla att det skulle vara FANTASTISKT roligt men det finns andra kandidater på den platsen som nog är lite hetare.

Nä dax att kliva upp tvätta av sig för att scana av dagen samt hockey Sverige samt lite NHL.

Avslutar med ett par ord från @andreashauge
TACKLA FÖR FAN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Von Johansson - 18 augusti 2013 17:12

Yes då var sista matchen klar, IKO mötte KRIF i platsen om en "3:e plats" om vi ska kalla den det i Roneby Cup som är en Träningscup för er som inte har förståt det. Matchen slutade 2-3 till IKO:s favör och detta var väntat då IKO är det bättre lag...

Av Von Johansson - 18 augusti 2013 11:25

Jaha då drog Ronneby Cup igång igår. IK Oskarshamn öppnade upp med en förlust mot självaste Karlskrona HK. 5-2 blev slutresultatet och då jag läst om matchen på Twitter så gör jag en sammanställning av det jag läst. KHK vann matchen rättvist, men den...

Av Von Johansson - 14 augusti 2013 16:38

Då var det dax igen, GAMEDAY!! HELL YA! Och kvällens motståndare är självaste jojjo laget Rögle som lirar ibland i SHL men som ibland får för sig att lira i den bättre ligan HA ;). Nä ska inte underskatta dessa då dom är ett bra lag, dom har ju lit...

Av Von Johansson - 12 augusti 2013 13:28

Ja precis! Hur fan kan du stå i klacken på matcherna? Den frågan har jag fått ett par gånger samt jag brukar ställa frågan tvärtom. Varför står inte du i klacken?Många i den här kära staden som kallas Oskarshamn brinner verkligen för hockeyn och våra...

Av Von Johansson - 9 augusti 2013 22:23

Jaha då var vi på väg hem efter ett snabbt stopp på MAX i Ljungby. Ett MAX som hade fler flugor än va självaste ko hagen har här i Ljungby. Själva matchen slutade inte till vår favör men heller inte orättvist. Troja sköt hela 44 skott! Så "Helan" ...

Ovido - Quiz & Flashcards